Πέμπτη 10 Απριλίου 2008

sinenteuksi mide....

Γνωρίζουμε ότι για πολύ καιρό απουσίαζες στην Aμερική, ποιος ήταν ο λόγος;
Οι λόγοι είναι δύο, σημαντικοί λόγοι. Ο ένας είναι ότι πήγα για να δω την οικογένειά μου γιατί όλοι λείπουν στην Αμερική, να δω και την αδερφή μου γιατί έγινα θείος και παράλληλα έκανα ένα μεταπτυχιακό σε κάτι που είχα ξεκινήσει εδώ στην Ελλάδα για πανεπιστήμιο, τουριστικά επαγγέλματα κτλ… Πήγα στην Καλιφόρνια, στο L.A.το τελείωσα, έγινα θείος και πήρα την οικογένειά μου και γύρισα. Δεν είχαν όλα καλό αποτέλεσμα τα οικογενειακά αλλά πέρασα καλά.

Το νέο σου cd πότε κυκλοφορεί; Ποιος είναι στις παραγωγές;
Καταρχάς, η μουσική παραγωγή είναι του Διονύση, ο οποίος έχει αναλάβει αυτή τη στιγμή πολλούς και γνωστούς από μεγάλες εταιρείες καλλιτέχνες και όχι μόνο από τη rap σκηνή αλλά και γενικότερα. Από ‘κει και πέρα έχω και παραγωγές του Diveno. Θα υπάρχουν και παραγωγές από τον C-Jay. Ο καινούριος δίσκος τελικά γράφεται εδώ, στα studio του C-Jay. Βγαίνει από την Minos, ήταν να βγει εδώ και καιρό. Υπολογίζουμε να βγει τέλη Απριλίου-αρχές Μαίου αλλιώς θα βγει single και θ’ ακολουθήσει μετά το cd.

Πως προέκυψε να γράφεις εδώ στα studio του C-Jay;
Μέσα από την Minos μας έκαναν το κονέ και μας είπαν να συναντηθούμε να γράψουμε. Έτσι συναντηθήκαμε, τα βρήκαμε και συνεχίζουμε αυτό που ‘χαμε αφήσει στη μέση.

Πως ξεκίνησε το όλο beef με τον Phyro Sun;
Δεν ασχολούμαι καθόλου μ’ αυτά…

Ακούστηκε ότι πολλές παραγωγές που υπήρχαν στο «Στίχοι σαν Φωτιά» ήταν του Ταραξία αλλά δεν αναφέρθηκε καθόλου το όνομά του.
Καμία! Ούτε μία. Βλέπεις τι γράφει το cd μέσα; Το cd μέσα γράφει παραγωγές Μηδενιστή που είναι και πολλές και ένας άλλος που είναι ο L.O.T.S. Του Ταραξία δεν είναι καμία. Ποτέ καμία.

Έχεις ξεχωρίσει κανέναν από την ελληνική underground σκηνή;
Εντάξει, έχει πολλούς καλούς, Βπεις. Οι Βπεις γαμάνε, έχουν skills και στίχο, είναι και καλά παλικάρια. Και άλλο πολλοί γαμάνε αλλά νομίζω πως αυτούς έχω ξεχωρίσει. Και στ΄αρχίδια μου τη έχουν πει στο παρελθόν, αυτούς έχω ξεχωρίση.

Ποιος είναι ο αγαπημένος σου ξένος mc αυτή τη στιγμή;
Πάντα ήταν ο DMX για μένα. Τώρα έτσι που έχουν αλλάξει λίγο τα δεδομένα , δε ξέρω αλλά νομίζω ότι αυτός είναι αν και ακούγεται ότι να ΄ναι. Θα πω όμως DMX.

Τι κατάσταση επικρατούσε στο τελευταίο σου live; Τι περιμένεις αυτή τη φορά;
Επικρατούσε… πανικός! Και σ’ αυτό τώρα πιο πολύ… πανικός! Εντάξει, το καλό ήταν ότι κόψαμε πάρα πολλά εισιτήρια. Ο κόσμος ήταν καyλωμένος, τα έσπαγε και αυτό είναι που μας δίνει εμάς την καύλα να τα σπάσουμε δηλαδή όλα έχουν μια αλυσιδωτή επίδραση. Άμα ο κόσμος κοιμάται από κάτω όπως γίνεται στη Θεσσαλονίκη πχ που ναι μεν ο κόσμος έρχεται 1000-1500 άτομα αλλά κάθονται και σε κοιτάνε, βαριέσαι. Ενώ αν είσαι εδώ πέρα και τους βλέπεις να πηδάνε ο ένας πάνω στον άλλο και να γουστάρουνε όσο να ‘ναι κι εσύ ανεβαίνεις.

Ποια η γνώμη σου για το “Family” σαν mc’s περισσότερο…
Δεν είναι mc’s ρε, κανένας τους. Τι είναι mc’s; Όλοι ‘Β κατηγορίας, έχει κατέβει κάτω.

Όλοι τους; Οι TNS, Ominus πχ;
Να σου πω την αλήθεια ο Ominus είναι καλός μουσικά, γράφει το παιδί. Και ο TNS. Ο TNSFamily πόσα χρόνια το κάνουν; 17; Έχεις δει καμία εξέλιξη; Κάνουν 17 χρόνια rap έχεις δει να εξελίσσονται; Γιατί εγώ ακούω το rap είναι σκύλος. Δεν ξέρω ακόμα για τα δισκογραφικά του γιατί δεν έχει βγάλει δισκογραφική δουλειά, αλλά είναι αλητόπαιδο. Τον ξέρω από παλιά. Είναι οκ. Εκεί μέσα αυτή τη στιγμή ζουν τη φάση τους, άκου τώρα δηλαδή ΝΕΒΜΑ κτλ… Το θέμα είναι ότι, θα μείνω στα μεγάλα κεφάλια αυτής της φάσης. Οι άλλοι είναι κομπάρσοι. Αυτοί λοιπόν που την ελέγχουν τη φάση του τους και είναι σαν να συλλαβίζουν. Είναι όπως έγραφα εγώ στα 13. Θα σου πω τι γίνεται. Εξελίχτηκαν τα πάντα γύρω απ’ αυτούς, εκτός απ’ αυτούς. Αυτό που σου λέω είσαι σημαντικό, δηλαδή έχουν εξελιχτεί τα πάντα γύρω τους, όλο το περιτύλιγμα το ‘χουνε, την ουσία όμως όχι. Η μουσική τους εξελίχτηκε από τον Παπαθανασίου. Η διαφήμιση γι’ αυτούς ανέβηκε στα media. Τα τραγούδια τους μουσικά και τεχνικά είναι και γαμώ. Τα rap τους…, δεν υπάρχει flow, δεν υπάρχει στίχος, απλά να βγάλουν ομοιοκαταληξία. Δεν υπάρχει τίποτα.

Πως βλέπεις το μέλλον της ελληνικής σκηνής; Το μέλλον των Ζωντανών Νεκρών;
Κοίταξε, η αλήθεια είναι πέρα από την ελληνική σκηνή, στην παγκόσμια γενικότερα έχει αλλάξει. Να σου πω την αλήθεια είχα δυσκολευτεί να προσαρμοστώ σ’ αυτή την αλλαγή. Δηλαδή δεν μπορούσα πλέον να βρω ξένο cd που να μου αρέσει και οι καινούριες παραγωγές , τι είναι αυτά… Γάμησέ τα. Εγώ δεν μπορούσα να το συνηθίσω. Έχει σκάσει αυτή η νέα σχολή που μας μπέρδεψε. Όμως τι να κάνουμε, από ‘δω και πέρα αυτό είναι. Εγώ είμαι υπέρ της εξέλιξης, δεν είμαι κομπλεξικός.
Το μέλλον των Ζωντανών Νεκρών δεν το ξέρει κανείς… Θα θέλαμε να κάνουμε πολλά πράγματα αλλά ο καθένας είναι στο κόσμο του. Είναι ο μόνος λόγος. Δεν είναι όπως όταν ήμασταν μικροί και κάναμε μόνο rap τώρα ο καθένας έχει τη ζωή του, ο άλλος έχει μαγαζιά στην Κύπρο, ο άλλος είναι στο ταττουατζίδικο, ο άλλος κάνει αυτό, ο άλλος κάνει εκείνο, ο άλλος είναι Θεσσαλονίκη. Είμαστε απλωμένοι παντού και είναι πακέτο.

Είχες γράψει μια ρίμα στο στίχοι σαν φωτιά που έλεγε «Μουνιά που είστε λαϊκά γυρνώ τη πλάτη μου…» αλλά εμφανίστηκες μαζί με τον Νίνο στα βραβεία mad…
Καταρχάς ο Νίνο δεν είναι μουνί(γέλια).Το δεύτερο είναι ότι, επειδή το διάβασα και τις προάλλες κάπου, δεν έχουν κατανοήσει σωστά αυτό το στίχο. Όταν λέω «Μουνιά που είστε λαϊκά γυρνώ τη πλάτη μου» δεν εννοώ τους λαϊκούς τραγουδιστές αλλά τα λαϊκά μουνιά, τα σκυλιά, που κυκλοφορούν έξω και γουστάρουν στο RnB παρτάκι και φοράνε το καπελάκι αλλιώς. Εγώ δεν έχω πρόβλημα σε συμμετοχές και σε και σε… Ποτέ δεν θα έχω. Θα πρέπει γενικότερα οι Έλληνες να βγάλουν τις παρωπίδες γιατί αν καταλάβουν αυτό που ακούνε, από εκεί που προέρχεται το rap. Στο εξωτερικό από πάντα υπήρχαν συμμετοχές και από pop τραγουδιστές, από heavy metal τραγουδιστές. Δηλαδή εδώ γιατί να μην το κάνουμε; Ξαφνικά επειδή εγώ έκανα με τον Νίνο έγινα φλώρος; Δεν μπορεί να γίνει αυτό. Εγώ έκανα το rap μου αυτός έκανε τη δική του δουλειά, δεν βγήκα να τραγουδήσω στίχους του Νίνο. Αλλά αυτό να το κολλήσεις αλλού, δεν θα πω όμως ονόματα. Θα μου πεις, γιατί γυρίσατε και είπατε για τη Βίσση και τον άλλο το βλάκα; Μα δεν το ‘χουμε πει ποτέ. Εμείς δεν γυρίσαμε ποτέ να πούμε και δεν ξέρω πως έχει βγει αυτή η βρώμα. Βγήκαμε εμείς ποτέ να πούμε καμιά μαλακία που έγραψε με τη Βίσση; Γιατί όλοι γυρνάνε και λένε «γιατί εσείς είπατε για τη Βίσση ενώ εσείς πήγατε…»; Δεν είπαμε ποτέ για τη Βίσση. Εγώ αν έλεγα για τη Βίσση κάτι θα έλεγα μαλακία που έγραψε αυτή με τον άλλο. Όχι αυτός που έγραψε μ’ αυτήν.

Τέλος, πως βλέπεις τη σκηνή από το ’97 μέχρι και σήμερα, 2008 πλέον. Υπάρχουν ευχάριστα ή δυσάρεστα στοιχεία κατά τη γνώμη σου;
Μηδενιστής: Δεν νομίζω να υπάρχει κάτι κατά για να σου πω την αλήθεια απ’ όλες τις απόψεις. Νομίζω ότι το rap όλο και πιο πολύ εξαπλώνεται. Όσο να ‘ναι έχει ωριμάσει και έχει μπει και σε clubs και σε μαγαζιά. Οι δισκογραφικές δείχνουν πιο πολύ ενδιαφέρον, πιο πολλά λεφτά στις παραγωγές κτλ. Όλα καλά. Υπάρχει και πιο πολύ ανταγωνισμός πλέον, δεν είναι όπως παλιά που υπήρχαν πέντε συγκροτήματα και δεν υπήρχε σκηνή. Τώρα υπάρχουν 105 και μπορείς να πεις ότι υπάρχει hip-hop στην Ελλάδα.

1 σχόλιο:

Supernova είπε...

Hey, συγχαρητήρια για να καταστεί ένας θείος:) το μωρό πρέπει να είναι σαν ένα αγγελούδι σωστό;
Ψάχνω να βρω κάποιες πληροφορίες σχετικά με μια μπάντα. Ίσως θα μπορούσατε να με βοηθήσετε να καθορίζονται με την παρούσα.
Ήρθα σε όλη αυτή την

λατινικά track

Εσείς με σωλήνα από μια μπάντα που ονομάζεται PACIFIKA. Προφανώς είναι τμήμα του άλμπουμ τους το οποίο είναι

Πρόσφατα κυκλοφόρησε. Έχω ήδη ψάχνει για άλλα κομμάτια από αυτά, αλλά cudnt βρει κανένα.
Θα μπορούσατε να με βοηθήσει με αυτό;
Μπορείτε να τοποθετήσετε το σύνδεσμο ή οποιαδήποτε σχετική πληροφορία μπορείτε να βρείτε πάνω από το blog σας εαυτό ... Πάω να

ξαναμπούν στο blog σας:)