Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2008

Χαρμάνης...

δημοσ -Καταρχάς οι Ζωντανοί Νεκροί υπάρχουν ακόμα ή το προσωρινό σχίσμα έχει γίνει μόνιμο?

Χαρμάνης Λοιπόν οι ΖΝ είναι 5 άτομα που θέλουν δε θέλουν πάντα θα είναι ΖΝ, το 'πα, ο καθένας έχει κάνει τη φάση του και με τα χρόνια αλλάζουν και πιστεύω σε μερικούς και σε άλλους μένει το ίδιο, το 'πα όσον αφορά δεμένο πράγμα μαζί λίγο δύσκολο επειδή είμαστε σε διαφορετικά μέρη της Ελλάδας αλλά αν παρατηρήσεις ο καθένας συνεχίζει με το στυλ του να κάνει ή lives ή να βγάζει δίσκους οπότε η πεντάδα συνεχίζει. Μαζί λίγο δύσκολο αλλά δεν το αποκλείω...

Photobucketδημοσ -Τελικά ο δεύτερος τόμος θα μείνει "στο ράφι" ή θα κυκλοφορήσει?

Χαρμάνης Δε νομίζω να κυκλοφορήσει σύντομα και θα σου πώ γιατί. Εδώ βγαίνει καινούριο, Ύπο, Τάκης, Μήδε και ετοιμάζι κάτι και εγώ. Όλα αυτά φυσικά σαν ξεχωριστές δουλειές πέρα από τον Δεύτερο τόμο, οπότε όλα βλέπεις πως ασχολούμαστε αλλά ο καθένας ξεχωριστά. Είναι και πιο κερδοφόρο το να βγάζει κάποιος solo δουλειά παρά να αναγκάζεται να μοιράσει τη πίτα στα 5 αλλά και πάλι δύσκολο να μας μαζέψεις και τους 5 να αράξουμε να βγάλουμε καμιά 20ρια κομμάτια όπως παλιά γιατί από ότι βλέπεις έχουμε μεγαλώσει και έχουμε κι άλλες υποχρεώσεις οι οποίες μας αναγκάζουν να έχουμε μετρημένο χρόνο.

δημοσ -Υπάρχει μέλλον για τους Ζωντανούς Νεκρούς? Νοσταλγείς καθόλου τις παλιές εποχές?

Χαρμάνης Υπάρχει μέλλον γιατί είμαστε και οι 5 οι καλύτεροι emcees στην Ελλάδα και νομίζω πως αν το κυνηγήσουμε και οι 5 ή ομαδικά ή ξεχωριστά θα φανεί η διαφορά σε σύγκριση με αυτά που παίζουμε. Το 'πα στην Ελλάδα νοσταλγώ κάποιες φάσεις αλλά έχω μάθει να κινούμαι και να κοιτάζω μπροστά ευτυχώς.


δημοσ -Πως σχολιάζεις το ότι μερικοί από τους 5 έχουν μπει σε δισκογραφικές και μάλιστα σε διαφορετικές ο καθένας?

Χαρμάνης Τίποτα, καλό είναι αυτό κατά κάποια άποψη. Έτσι δημιουργείς ανταγωνισμό μεταξύ εταιρειών και προωθούν το προϊόν καλύτερα και παρόμοιο κάνανε και οι wu tang.

δημοσ -Κρατάς επαφή με κανέναν? Παλιότερα είχες έρθει σε κόντρα με κάποιον από τους 4?

Χαρμάνης Πρόσφατα ήρθα σε κόντρα με έναν, αλλά μέχρι εκεί, το 'πα όλα καλά και επαφή κράταγα και όλα εκτός αυτών μιλάω με τους υπόλοιπους τακτικά.

Photobucketδημοσ -Τι έχεις να πεις σ'αυτούς που κράζουν γιατι μιλάτε πολύ για ναρκωτικά?

Χαρμάνης Κοίτα, εμείς, μάλλον εγώ έχω μάθει να λέω αλήθειες, το 'πα, θες να σου ταϊζω ψέματα? Να προσποιούμαι πως είμαι κάτι που δεν είμαι? Εγώ αντιπροσωπεύω ακριβώς αυτό που είμαι, αν σε αγγίζω με αυτά που βλέπω ή ζω και ερμηνεύω καλώς, αν όχι άκουσε αυτός που γουστάρεις. Εγώ αλλά και ο κόσμος πιστεύω πως ξέρει να κρίνει. Από 'κει και πέρα αν δεν με γουστάρεις στο κάτω κάτω δε θα κλάψω κιόλας, ούτε θα παρατήσω αυτό που κάνω.

δημοσ -Ας σε πάω λίγο πιο παλιά, στα live και των 5 ΖΝ μαζί τι ατμόσφαιρα επικρατούσε?

Χαρμάνης Πολύ καλή ατμόσφαιρα, πανικός. Όλοι περνάγανε καλά, κι εμείς και οι φίλοι που ήρθανε να μας δούνε. Γενικά πανικός. Όποιος είχε έρθει σε τέτοιο live καταλαβαίνει τι λέω.


δημοσ -Τι γνώμη έχεις για τους νέους mc's/groups? Βγαίνει κάτι αξιόλογο?

Χαρμάνης Λοιπόν, υπάρχουν άτομα που είναι καλοί και το αγαπάνε και ακούνε rap πραγματικό αλλά ανάμεσα σε αυτούς υπάρχουν και καλοί που το αγαπάνε και κάνουνε κάτι εντελώς διαφορετικό από rap και υπάρχουν φυσικά άτομα που δεν το αγαπάνε ή μάλλον δεν το γνωρίζουν καλά και βγαίνει ένα παράξενο αποτέλεσμα και υπάρχουνε αυτοί που το 'χανε κάποτε και το χάσανε εντελώς. Όμως υπάρχει γενικά δημιουργικότητα στη φάση. Απλά πρέπει να ξεχωρίσουμε λίγο τα μπάζα από τα καλά. Εγώ προσωπικά τον Ύποπτο γουστάρω από τους καινούριους γι' αυτό και θα συνεργαστώ μαζί του. Από 'κει και πέρα γνωστά άτομα αλλά γενικά όταν σκάω Αθήνα όλο μαλακίες ακούω να παίζουνε στα ραδιόφωνα.

δημοσ -'97-2007, τι προτιμάς, το τότε ή το τώρα και γιατί?

Χαρμάνης Αγαπάω τη ζωή man, όλες οι χρονιές ήτανε καλές και είμαι αισιόδοξος πως θα υπάρχουνε και άλλα μεγάλα μπαμ στο μέλλον. Τότε (97) ήτανε καλά. Εκπροσωπούσα κάποιες ιδεολογίες που ίσως να μην τις εκπροσωπώ στο full αλλά επειδή έχω μάθει να κοιτάω μπροστά θέλω να δω το 2008 πως θα 'ναι. Εγώ πάλι είμαι happy γιατί? Για προσωπικούς λόγους, είμαι καλά σε σύγκριση με τότε. Έχω κάνει πολλά πράγματα για τον εαυτό μου και τη οικογένειά μου και η μεγάλη μου προσωπική δουλειά σύντομα θα βγεί. Σε γενικές γραμμές ο Πρώτος τόμος γάμησε αλλά για μένα και το σχολείο γάμησε και γενικά ότι βγάλαμε είναι πολύτιμο στη φάση.


δημοσ -Διεθνής σκηνή, ποιους θεωρείς τους top 5 mc's?

Χαρμάνης Διεθνής? Τι να σου πω, αυτούς που γούσταρα πεθάνανε , αλλά τοπα το lineup για μένα : nas, papoose,redman,fat joe, και common κανονικά θά 'τανε Big L ,Big Pun, 2Pac, Biggie, Eaze E

r.i.p


Photobucketδημοσ -Πες μας λίγα λόγια για τη συμμετοχή σου σε τραγούδι των "Υπάρχω"(Ύποπτος-Άρχοντας) που θα είναι και στο cd τους...

Χαρμάνης Ένα δεκάμετρο είναι μωρέ. Κάτι απλό, λίγο διαφορετικό στυλ από το συνηθισμένο. Όπως είπα κι πριν ο Ύποπτος είναι από τους λίγους που παραδέχομαι σε παραγωγή και rap και τον κρατάω κοντά μου σε φάση "apprentice". Ετοιμάζουμε και κάτι μαζί το οποίο είναι σε αρχικό στάδιο ακόμα αλλά λογικά κάτι πολύ καλό θα βγει από αυτό.

δημοσ -Ήσουν στο live του Μήδε?(Ναι, Θέλουμε βεντέτα 2)


Χαρμάνης Όχι μαν δεν πήγα η γυναίκα μου με χρειαζεται αυτόν τον καιρό χρειάζεται γιατί είναι έγγυος οπότε είμαι δίπλα της όπως πρέπει να 'ναι οποιοσδήποτε μελλοντικός μπαμπάς.


δημοσ -Ποια η γνώμη σου για το αμερικάνικο hip-hop?

Χαρμάνης Ρίζες man, από εκεί βγήκε. Εγώ είχα την τύχη να μεγαλώσω μαζί του στο Chicago τη δεκαετία του 80 και τη σέβομαι αλλά τελευταία το 'χουνε χαζέψει το θέμα μερικοί. Κοίτα skillz, κάπως χαθήκανε με τον καιρό. Λίγοι το αντιπροσωπεύουν με skillz και αυτοί είναι στη 5αδα που ανέφερα πριν. Φυσικά υπάρχουνε και άλλοι που κρατάνε αλλά για μένα αυτοί ξεχωρίζουν. Και εντάξει, εγώ το εξασκώ καθημερινά γράφω συνέχεια αμερικάνικα raps αφού είναι η πρώτη γλώσσα μου, τα αγγλικά. Υπάρχει μια παροιμία που λέει "too many chiefs not enough indians" που ισχύει στην Αμερική και στην Ελλάδα νομίζω.

δημοσ -Κάτι για να κλείσουμε?

Χαρμάνης θα πω το εξής, θα έχετε νέα μου φέτος, δηλαδή στηρίξτε τη φάση, μην ακούτε μαλακίες. Μάθετε να ξεχωρίζετε το καλό από το σκάρτο γιατί το καλό rap είναι εξαφανισμένο είδος στην εποχή μας. Αυτά, peace...

.....Αλλη μια αποκλειστειτικότητα τοu blog mas......

Δεν υπάρχουν σχόλια: